Blog de MTB i Running per a quatre ociosos de Vilassar i Rodalies

Rampes de la Granota

Diumenge vàrem fer una sortida que es podria considerar normal uns 40Km i aprox 1000m +, si no hagués estat per un inici “matador”. Després de quedar tots a la Caixa a les 8:30h i esperar els germans Teixidó, s’inicia la ruta pujant per Cabrils direcció a la Granota. La pujada és per corriols molt exigents físicament que fan que en molts punts el baixar de la bicicleta i arrastrar-la fos la opció per molts de nosaltres.

Un cop a dalt a la Roca d’en Toni, a través de pista ens dirigim cap a la Mútua per anar a buscar la novetat de la jornada. La font de baixada, un enorme tobogan, amb alguns salts compromesos que ens baixa fins a la Font del Gavatx. Sortim a la Riera de Clarà a l’alçada de Can Raimí, i es continua baixant fins a la carretera per anar a buscar la Riera de Riudemeia. En aquest punt després de petits dubtes pugem el turó d’Arquença, vorejant Can Cabot.

Captura 2013-03-06 21-28-07

Arribats a l’alçada d’Òrrius i veient que la sortida més que rodadora, havia estat trencadora, en Jordi F. proposa baixar pels burros i tornada per la Riera d’Argentona. En aquest punt, tots menys en Sergi decideixen seguir els passos de la proposta de tornada a casa.

Per descarregar el track o veure la ruta.

4 responses

1. Doncs jo penso que va ser una ruta amb trams molt interessants. El problema va ser l’escalfament!!!

6 Març 2013 a les 10:05 pm

• Manel

De fet, aquesta setmana la crònica no l’ hauria d’ haver eft en Jordi, perque el mamó no ha dit que va quedar phoskito. Bé segons ell no ho estava, encara que tots els altres ho vam veure.
      Per altra banda, estic d’ acord amb en francesc, tot i que a vegades per arribar a segons quins corriols, s’ ha de passar pel tub.

7 Març 2013 a les 2:41 pm

2. Jordi Fors

Veig que no he transmés correctament els meus pensaments, en cap cas dic que no estigues bé. De fet , he resaltat la baixada a la Font del Gavatx.
    I per altre banda, jo vaig retira-me a temps abans d’acabar Phoskito!

Si haguessim pujat les fulles seques, segurament ara estariem parlant de que en Jordi va acabar Phoskito.

7 Març 2013 a les 6:58 pm

3. Jordi Fors

Nois, Anaïs, tinc proposta per aquesta setmana, anar fins Teià i reseguir la Transmaresme fins alçada de Arenys.