Blog de MTB i Running per a quatre ociosos de Vilassar i Rodalies

Dia d’estrenes

La sortida d’aquest cap de setmana, tenien que seguir unes normes pactades d’inici.
– No Pista
– Nous camins
Així que no podíem sortir de Vilassar, direcció la Mútua, com tantes vegades hem fet. Amb direcció a la deixalleria s’ha travessat l’autopista cap al Sant Crist pel camí de Mas Terrillo. En aquest tram hem intentat sense èxit descobrir nous corriols, com a molt hem aconseguit visitar casetes de pastorets.

Vorejant la falda del Montcabre i Turó de l’Infern arribem a Cabrera de Mar que deixem de seguida per començar a pujar a través de l’antiga Pedrera cap al turó dels Oriols.En aquest punt s’ha tingut que treure força de les cames ja que ha estat de gran exigència tècnica, obligant a posar el peu a terra en alguns trams.
Un cop a dalt del Collet de Burriac fem cap cap al Mirador per nou camí, que ens farà arrastrar la bicicleta uns bons metres. Tot i ser una bona descoberta, no cal dir que com a camí de pujada al Mirador no té futur!
En el Mirador, decidim continuar pujant. Proper objectiu Turó dels Cirers i un cop a dalt baixa pel camí del botxí.
En aquest punt quan ja fem cap al coll de Gironella, corriolem fins als 4 pins en línia, seguit de petita volta que ens porta a un divertit descens que deixa en Marc una mica Phoskito.
Tornem per les proximitats de la Mútua, per desfer camí i acabant baixant a Argentona, per tornar al punt d’origen un cop arribats a El Cros.

Tot i els poc més de 30 km, la ruta a sigut dura “Collons” amb pujades i baixades continues tal com podem veure al perfil donant un index IBP de 110 MTB.
Captura 2013-02-10 21-07-23
Per descarregar el track o veure la ruta.

2 responses

1. Manel

Gran sortida patidora collons. Sembla estrany que poguem acabar com phoskitos anant a Argentona i vilassar de dalt . Pero es cert. No obstant, tret de petites coses la sortida ha estat de corriols per aborrir …no com altres. Per cert…Marc….ets viu?

10 Febrer 2013 a les 11:33 pm

2. M’hagués agradat tirar una foto a en Marc, feia una pena el nano!!