Blog de MTB i Running per a quatre ociosos de Vilassar i Rodalies

Per Nadal l’esport no fa mal

Abans dels fastuosos menjars de Nadal d’aquest dies a la cantonada, calia una sortida per fer espai als torrons. Així, tot i ser dilluns, s’ha plantejat una sortida exploradora de la zona pròxima a Sant Carles i a la Font dels Àlbers de Javà.

La Ruta s’ha iniciat sense novetats, fent camí cap a Cabrils, pujada a la la Granota, Cal Senyor, Ca l’Arcis direcció a Sant Bartomeu. Un cop passat Sant Bartomeu, a través de la Sirena, hem arribat a Parpers i a través del camí de conill ens hem endinsat en la zona a explorar.
El primer dels corriols que hem obert camí un cop passat Can Ribot ha estat el Prou retallades. Corriol que enllaça amb la pujada del milió de dòlars i que desviant-se cap a la dreta ens ha portat fins a la Font dels Àlbers de Javà. Restaurada fa poc pel Grup d’Amics de les Fonts d’Argentona.
Un cop hem retornat a la pista, hem pujat fins a dalt de Sant Carles per fer baixada ràpida per corriols fins al Xaragall de l’Espinal que hem resseguit fins al Bellracó. Baixada per la Riera d’Argentona fins a agafar el camí de la Cornisa que ens ha alçat i ha permès corriolar una miqueta més paral·lels a la Riera, fent la entrada per a Mataró pel D’ara. Només calia la tornada a Vilassar pel camí del Mig.

Si creieu que és del vostre gust, podeu descarregar el track de la ruta.

merry_christmas_reindeer_05_h

Molt Bones Festes a Tots/es Bikers!

One response

1. Què bona la ruta, aquesta és per repetir!!!