Blog de MTB i Running per a quatre ociosos de Vilassar i Rodalies

Sortida del 12 (12.12.2012)

Si avui fem crònica a mitja setmana és perquè és un dimecres especial. És el 12.12.2012. I per celebrar la efemèride hem fet una sortida ràpida per corriols, molt exigents, amb pujades realment fortes que ha transcorregut pels boscos de Argentona i Dosrius. Tal com podem veure en el perfil resultant i el seu index IBP de 91 AA tot i només els 30 km finals.

Perfil

Iniciant la ruta per la Riera d’Argentona, s’ha fet camí cap a l’Oasi per després pujar fins a Can Nogueras per corriols habituals. Un cop a dalt, hem baixat a través de diferents corriols fins a la Riera de Can Rimbles. Després de vorejar la riba de la riera fins a l’alçada de Ca l’Arenys toca una de les fortes pujades que ens esperen. Ens porta fins enllaçar amb la pista de baixada a Dosrius pel CITA. Un cop a la pista, baixada fins a Dosrius. Sense entrar al poble, en direcció sud, deixem Dosrius fent cap a la Pedrera de Ca n’Oms. Passada la Pedrera, nova pujada per poder vorejar el Turó de les Rovires i finalment enllacem de nou amb la Riera d’Argentona baixant prop del NutriSport per tornar a Mataró.

Si creieu que és del vostre gust, podeu descarregar el track de la ruta.

A per cert, no volia deixa de dir-vos que si després de la sopa de galets, la carn d’olla, els canelons de Sant Esteve o simplement de tants torrons. El proper 5 de gener 2013, els amics de 1KM+ organitzen la 1a Cursa de Reis que de ven segur ens ajudara a cremar tots aquest torrons.

3 responses

1. I a sobre em diràs que a les 12:12 am estaves anant-hi!!! quin morro!!!

12 Desembre 2012 a les 8:24 pm

• Manel

Vividor!!!

13 Desembre 2012 a les 9:40 am

2. Jordi Fors

Bona vista Francesc, a les 12:12h estava perdut per la muntanya. Ja m’agradaria ser un vividor i poder fer-ho cada dia de la setmana. haha!