Blog de MTB i Running per a quatre ociosos de Vilassar i Rodalies

Res de penitència

La penitència consisteix a penedir-se dels propis pecats, exposar-los i acceptar el càstig , que usualment passa per realitzar una sèrie de bones accions. Llavors, si el propòsit de no tornar a cometre la falta és sincer, s’obté el perdó.

Les peregrinacions, les processons de Setmana Santa i la mortificació corporal han estat històricament formes de mostrar en públic que s’estava complint la penitència.

Demaque.org sabem quins són els nostres pecats però no ens penedim sinó que els compartim a través de les cròniques setmanals.

Com no, aquests dies de processons no volem deixar d’estar actius i per això proposem una sortida exigent pels kilòmetres i desnivell acumulat.

Sense dificultats tècniques rellevants transcorre per part del recorregut de la Transmaresme 2012.

Si creieu que és del vostre gust, per descarregar el track de la ruta.

7 responses

  1. Manel

    Jordi…definitivament ets el meu ídol…visca la penitencia encara que jo avui ja l he viscuda amb en Francesc. mateix circuit de l altre dia per la nit amb algua que altra variant. l hem de fer!!!

    5 Abril 2012 a les 8:57 pm

  2. Caram!!!! Dit així espero fer la penitencia i la redempció! Quan hi anem?

    Demà arreglo el post!

    5 Abril 2012 a les 9:23 pm

  3. Marc Julbe

    Bé, els meus pecats no són tant greus com els vostres. Per tant, jo no em mereixo aquest càstig. Així que marxarem cap a Olot a menjar la mona!
    I per la meva banda: Ego os absolvo. In nomine Patri, Filli et Spirito Sancto.

    5 Abril 2012 a les 9:35 pm

  4. Ja he posat el mapa tal com Déu mana!!! (ja que estem de penitència i processons) Aquesta vegada si que m’he adormit!!!

    Per cert, Demà a les 8:30 a la caixa??

    Marc, ja sé que tu ets un tiu resonsable i que no pots, ho sento … jejeje.

    7 Abril 2012 a les 5:40 pm

  5. Jordi Fors

    He vist el post massa tard, vaig sortir ahir per la tarda.
    M’he quedat sense mòbil i estic completament incomunicat!

    Com a punt positiu passaré a tenir mòbil amb Whats App i estaré més al dia, jeje

    8 Abril 2012 a les 6:06 pm

  6. Ara deixaràs de ser un cromanyó digital!!! Benvingut a la era digital!!!

    8 Abril 2012 a les 6:26 pm

  7. Retroenllaç: Trilogia MTB (Maresme Total Bike) « Demà què