Blog de MTB i Running per a quatre ociosos de Vilassar i Rodalies

Avui diumenge i aquí s’esmorza

Aquest setmana toca una de diumenge amb la idea de fer una sortida curta per acabar a casa ben d’hora. Així que quedem d’hora amb la fresca de la matinada que encara es nota i iniciem la pujada per la carretera de Cabrils. Recollim a nous companys de sortida a la gasolinera de Cabrils i ens dirigim fins dalt el Coll de Gironella pujant pel torrent de Can Xinxa. Un cop fet el reagrupament, ens dirigim direcció nord-est per agafar la variant del Matacabres i baixada cap a la font d’en Quico on fem parada i fonda per fer un petit most. Nois que avui és diumenge i aquí s’esmorza!

Un cop s’han reposat les forces dels presents, hem continuat baixant per corriols peraltats fins la Riera de Clarà per baixar a la Riera d’Argentona. En aquest punt, remuntem la riera d’Argentona i la Riera de Pins fins al Bell Racó per iniciar nova pujada direcció el turó de Can Ribot. Un cop dalt, baixa ràpida per corriols molt nets pel Xaragall de Can Pins, que fa pujar l’adrenalina a tots, fins arribar novament sota el viaducte de l’autovia i tornada a casa pel camí paral·lel a la Riera d’Argentona.

En resum una sortida tranquil·la pel que fa a ritme de cursa i amb xifres poc espectacular però que les fan molt recomanables com a ruta per dies laborables.

Voleu descarregar el track de la ruta.

Finalment no volem de deixar de donar la enhorabona al Francesc que aquesta setmana ha estat pare d’en Cesc. Felicitats Noi!!

Els comentaris estan tancats.