Blog de MTB i Running per a quatre ociosos de Vilassar i Rodalies

Manteniment de les llantes Mavic Crossmax SLR

Mavic

Image via Wikipedia

De tots es sabut que dur un bon parell de rodes a la màquina és important, tant és així que de mica en mica tothom ha anat al sabater a comprar unes bones sabates per la “nena”. Ara bé, després d’unes quantes rutes ens trobem que s’han de mantenir les sabates, cal llustrar-les amb bona grassa de cavall.

Avui us vull revelar una pàgina web que serà molt útil per a tots aquells qui porteu unes bones llantes de Cross Country (XC), les Crossmax SLR, i les vulgueu mantenir perfectes. Per fer-ho només necessitem un recurs, la pàgina web del Servei tècnic de mavic així com l’usuari (login) i el password, allí trobarem tots els documents tècnics i explicacions tipus “howto” de qualsevol peça de la casa. Avui, però, toquen les llantes. La pàgina web és:

www.tech-mavic.com

Login: mavic-com
Password: dealer

Cal tenir en compte que la roda de davant i la roda de darrera són diferents i que hi ha diferències mínimes entre rodes d’anys diferents, però, com que sé no tots us atrevireu a manipular les rodes sense haver vist cap vídeo de demostració. Aquí us deixo un parell de vídeos, espero que porteu bé l’anglès🙄 !

Manteniment Mavic SLR: Roda de davant

Manteniment Mavic SLR: Roda de darrera

Molta gent comenta que es pot usar un lubricant “Finish Line” del tipus “humedo”, el de color verd, personalment penso que és un oli massa viscós i em dona la sensació que deixa molts espuris. Per això, he buscat l’oli que usa mavic, el podeu demanar a les botigues especialitzades, no a qualsevol.

De mica en mica intentaré fer més entrades de mecànica bàsica. Què en penseu, us agrada que parlem de mecànica bàsica?

One response

  1. P___ CUBE

    El dia que tingui unes llantes que valgui la pena gastar 5 minuts del meu temps ho faré…… jejejejejejejejejejeje

    Dia aproximat de propera aparició: 30/04/2011

    Ho sento ja se que trobeu a faltar les meves rutes espectaculars…

    M.

    18 Abril 2011 a les 3:36 pm