Blog de MTB i Running per a quatre ociosos de Vilassar i Rodalies

Divendres de sequera

Pinus taeda plantation, USA

Image via Wikipedia

Suposo que hores d’ara tothom de n’ha adonat …. Portem una setmana sense comunicació!!  des de que vaig tenir l’infortuni de topar-me accidentalment contra el “pinus pinea” no hi ha massa moviment. Suposo que amb la trompada em varen caure les idees. Com a bon català jo no tiro res, debia caure juntament amb la meva moral i orgull.

Intentaré fer el cor fort, intentaré animar-me sol (ningú de vosaltres m’ha consolat, ho recordaré com si estigués imprès a la meva esquena), tranquils resorgiré.

De moment per anar fent boca us vull presentar a tres grillats d’aquells que m’agraden a mi. A veure que en penseu i apreneu alguna cosa pel camí.

Els comentaris estan tancats.