Blog de MTB i Running per a quatre ociosos de Vilassar i Rodalies

Cap geperut no es veu el gep

Façana del Patriarca de València

Image via Wikipedia

Ara que ja m’he hagut de canviar el nom. Ara que m’hauré de buscar un campanar armat amb bones campanes de bronze per poder-les repicar al compàs de l’ara. Ara que la meva professió s’altera i ve regulada pel gremi de campaners de la catedral de València, aquells qui professen amb goig desbocat portar més de 800.000 visites a dia d’avui. Ara qui d’empeus estant malferit i geperut m’anomeno Igor. Ara … vull encetar el meu clam amb un títol suggerent “entre campanes” l’anomeno, altres “entre bambalinas” i catalanitzant l’expressió serà “entre tramoies”. Obrim la caixa de Pandora!

Vull fer pública la meva denuncia i renuncia. I sinó que alci la veu aquell qui no ha estat geperut alguna vegada. Recordeu les medalles d’or, les plates i els bronzus, recordeu les mencions d’honor.

Feu-me memòria, ara que l’he perdut, alguna patinada més? Potser són els cascs trencats de’n Jordi D.(quants en portem? 3, 4? o 5?) Els senyors prenyanosa coneguts com els saltamarges, no recodo massa bé el per què. o Potser va ser les Mil i una caigudes de l’Oriol en només 2 hores? o en Manel amb la seva llançadora. En recordeu alguna altra??

3 responses

  1. P___ CUBE

    Ho he de reconèixer… jo també vaig pensar que l’arbre s’apartaria i em vaig trobar sentat entre matolls a uns quants metres….. jo he trencat un culot a 40km/h el primer dia d’estrenar-lo….. jo també m’he fet el xulo anant sense mànigues i he acabat pelat i ple de sorra per terra… i que us ho digui en jordi que l’altre dia gairebé vaig a buscar molsa al fons de la vall…

    8 Març 2011 a les 3:59 pm

  2. Ino oblidis la coberta que només va durar un dia, degut a un clau d’hivernacle!! Que no vas caure, però, és insòlit.

    9 Març 2011 a les 7:52 am

  3. P___ CUBE

    La coberta amb un munt de Loctite va durar uns quants milers de milers de km…

    9 Març 2011 a les 8:08 am