Blog de MTB i Running per a quatre ociosos de Vilassar i Rodalies

Sortida dissabte, 26/02/2011

Com en Francesc va pronosticar, ha estat una sortida per morir-se.

Ja ha començat amb petits contratemps. Abans de la sortida oficial en Jordi Fors ja ha tingut de fer servir l’assistència al punxar de camí al punt de trobada i en Manel, només començar, ha tingut que retirar-se per problemes mecànics. No valorarem si ja sabia amb què ens trobariem!

Així doncs, ens trobem amb el grup de l’Albert Roncero amb cert retard al Dara de Mataró i comencem la ruta amb un ritme suau, de seguida agafem els corriols i comencem a notar que no serà com els altre dies. A la que un posa el peu a terra, perd de vista els de davant. Així, als 5-10 Km tenim un petit tall en el grup que fa que els endarrerits perdin l’estela dels de davant i tinguin que fer servir dots de restrajador per acabar trobant-nos.

A partir d’aquí, només son que sorpreses, sense gaires desnivells peró fent mal a les cames pels continus canvis de ritme anem descobrint corriols, i quins corriols! Continuen existint dos grups, els davanters i els de darrera que amb prou feines poden saber cap on van els de davant. Amb tot l’Andreu que es troba “on fire” no deixa les posicions davanteres.

S’arriba a Dosrius, parada per agafar aigua i seguir amb la pujada de l’Himalia. En Francesc que no en té prou decideix fer-la dues vegadas, quin crack!

Seguim amb ritme fort fins la Torrassa del Moro i baixada pel Dragon Khan. A Dosrius tornem a pujar per la pista del CITA, punt on Jordi Fors fa figa (també estava pronosticat!) i un cop a les planes de Can Nogueres corriols fins aborrir per acabar baixant a la Riera d’Argentona.

Tot i el ritme de cursa, ha estat una molt bona ruta amb més de 40Km i 1300m de desnivell positiu que ens deixarà un bon arxiu de corriols per disfrutar d’ara en endavant.

14 responses

  1. Non conforme

    Jo he arribat a casa amb 51km… Corriols de “Ensueño”!!!! +10!!!

    En Francesc s´ho va venir tot bé…(Ja el coneixem) EN FRANCESC HA LLEPAT TERRA!!!! FORA CENSURA!!!

    26 Febrer 2011 a les 9:16 pm

  2. Non conforme

    En Jordi Fors com que fins demà a mitja tarda no es despertarà…Esperem tenir el trak preparat per Dilluns al matí :DD

    26 Febrer 2011 a les 9:24 pm

  3. Jordi Fors

    Andreu, si fas clic a la paraula destacada “ruta” tens accés al track.

    He penjat jo mateix la crònica!

    26 Febrer 2011 a les 10:32 pm

  4. Ja està tot a punt!!! Realment he caigut per que la meva obesitat incipient ha fet que s’enfondrés el terra! Ah! i per cert, jo quan vaig arribar vaig dinar i vaig anar de compres, no com altres que varen estar hivernant fins a les 22h eh? Andreu!?!?

    27 Febrer 2011 a les 11:45 am

  5. Per cert! on son les fotos? o per alliberar pes no vas portar ni la camara? Tanta por tenies?

    Jordi, jo penso que tu i en Cristobal de tant que vareu patir us vareu encongir una talla. jajajajja. No se us veia massa el pel, no?

    27 Febrer 2011 a les 11:47 am

  6. Ah! i per cert, us heu deixat d’escriure que en Marc va marxar a casa, al fi i a la cap suposo que si arribes tard toca la meitat. Tira más una teta que una carreta!
    I per cert, Jordi, et necessitem per la propera setmana, hem d’enllaçar la teva ruta amb aquesta!! t’atreveixes!?

    Jo tp anava sobrat!

    27 Febrer 2011 a les 11:56 am

  7. Marc Julbe

    Una ruta fantàstica!!
    L’hem de repetir amb els que van faltar.

    Francesc ens vas acollonir quan vas proposar sortir amb aquests del Dara. Però, reconec que va valer molt la pena.

    27 Febrer 2011 a les 1:25 pm

    • Marc Julbe

      Per cert; és la ruta més dura que em fet fins ara?

      27 Febrer 2011 a les 1:32 pm

    • Que dius!! ne’m fet de més dures, una fins i tot varem vora 1500 de desnivell amb menys km. Penso que podria haver estat molt més dura. Han tingut pietat de nosaltres.

      27 Febrer 2011 a les 1:59 pm

  8. Non conforme

    No es la mes dura ni molt menys…Pero si la mes maca fins a Dosrius!!! Bona cronica Jordi😉

    27 Febrer 2011 a les 2:45 pm

  9. Jordi Fors

    Jo estic d’acord amb en Marc i l’Andreu que els camins que ens han portat fins Dosrius han estat fantàstics!

    27 Febrer 2011 a les 3:48 pm

  10. Jordi Fors

    No pateixis Francesc, a partir d’avui mateix ja prepararé la ruta de dissabte vinent per tal de continuar coneixent els corriols amagats dels voltants de Can Bruguera.

    P.D. Espero estar a l’altura tant física com d’organització

    27 Febrer 2011 a les 3:50 pm

  11. D’organització tens un 10. Físicament …..

    Nota final: 5.0😈 jajajja

    27 Febrer 2011 a les 8:02 pm

  12. P___ CUBE

    A veure que passa Francesc que he hagut de reinicialitzar el password!!!!! M’esteu fent boicot!! Perque marxi abans automàticament em fa perdre drets???? Ja plorareu ja!

    L’Andreu no va dir ni mu… necessitava tot l’aire per seguir l’estela dels de Mataró…
    No portava eines, només xupetins!

    Parlant de la ruta… per fi s’ha aconseguit enllaçar una zona eternament oblidada!

    Va, un 10 per tots i jo em quedo amb un 6.

    28 Febrer 2011 a les 5:32 pm