Blog de MTB i Running per a quatre ociosos de Vilassar i Rodalies

Crònica del dissabte 05/02/2011

Finalment el grup es va decantar per l’opció Campi qui pugui i la resposta va ser increïble. Un total de 10 membres (Manel, Jordi Ll., Marc Prenyanosa, Marc Julbe, Francesc T., Jordi F., Francesc S., Joan, Cristòbal i Robert) es varen trobar per fer front a la opció arriscada.

I carai si va ser arriscada!

117 AA, superant per primera vegada des de l’inici del blog el 100 punts en l’index IBP amb unes exigents pujades i divertits corriols que van deixar senyals de duresa en les cames de pràcticament tots després del 45Km i més de 1100m de desnivell positiu.

Només cal veure el perfil d’etapa, espectacular!!



Per més detalls: Veure perfil

I finalment hauriem de rubricar la crónica posant nom als dos grans fracasos, amb només 13 Km de travessa en Marc P. (Cube) i Jordi Ll. (Spezialized) s’han hagut de retirar amb la cua entre cames. Una llàstima de nanos.

13 responses

  1. Manel

    Em sembla que sóc el primer sant beneït que m’ he aixecat de la magnífica migdiada que m’ he fotut després de tenir com dos soques les meves cametes.
    A mi només em surt un comentari: Ole Jordi…circuit difícil però collonut, molt maco la veritat, penseu que per els pobres que hem vingut de vilassar la distancia s’ ha transformat en 60 km (7+7) d’ anar i tornar a Vilassar. De fet anar a Mataró pel matí…rai, però després per tornar un ben prometo que aquests 7 quilometrets de res, han fet mal.

    OLE JORDI!!!!

    5 Febrer 2011 a les 7:47 pm

  2. patidor1

    Ole Jordi? Collons com he patit! Avui, he fet honor al meu log i a diferència d’altres, jo com bon pare de família he anat a comprar, he posat rentadores i estic fent el sopar.

    5 Febrer 2011 a les 8:28 pm

  3. Impressionant!! M’ho he passat com feia temps. Camins nous, circuit exigent, tècnic. Impressionant. Jo el repetiria ben aviat. És més el repetiria amb l’Andreu, així hi hauria dos S-Works retirades als 13Km.

    5 Febrer 2011 a les 11:35 pm

  4. Non conforme

    Jo us vaig enganyar!!! No vaig anar a la fira del disc!!! M´hen vaig anar a al Pla de Calma vaig fer 100Km!!!!!

    Si a les rutes noves!!! Si al Gps!!! y no a KTM!!!!

    ¿¿Quin Joan va venir?? En Marin..??
    ¿¿El surfero va fer la volta completa??
    ¿¿ Si no vinc jo no hi ha reportatge grafic??
    ¿¿ Tinc entes que la setmana que ve vindra al Ana??

    ¿¿La setmana que ve qui fa la fulla de ruta semana 6??

    Francesc envejos!!! ¿¿Que la setmana que ve t´agafes festa..??

    6 Febrer 2011 a les 8:21 pm

  5. Jo la propera setamana lliuro!! hauràs de mantenir el llistó, ja podràs tu solet?? Suposo que només hauràs d’aguantar més que la resta de la cúpula directiva, en Jordi només va aguantar 12Km, podràs??!??!

    6 Febrer 2011 a les 8:24 pm

  6. Tu el que hauries de fer, és aprendre “modus”, el surfero va aguantar …. anava a dir com un senyor, però, tampoc ens hem d’enganyar, a Vilassar va arribar el que va quedar.

    6 Febrer 2011 a les 8:27 pm

  7. Jordi Fors

    Andreu, es va notar a faltar la teva presència.

    Qui va venir va ser en Marín i si ell està disponible, podria ser ell l’encarregat a la ruta de la propera setmana.

    Com ho veieu?

    P.D. Espero que portessis les cadenes pel Pla de la Calma

    6 Febrer 2011 a les 8:32 pm

  8. Per mi perfecte, ara bé, no cal que menteixis, a l’Andreu no el varem trobar a faltar.

    6 Febrer 2011 a les 9:35 pm

  9. Manel

    Jo la setmana que ve també lliuro. No sortiré ja que el divendres m’en vaig a l’ Empordà.

    7 Febrer 2011 a les 8:18 am

  10. mprenyanosa

    A veure si posem els comptaquilòmetres tots a una… jo vaig arribar a casa amb 39km… i no ens vam perdre de tornada…
    Bona ruta si senyor.

    jo dissabte que ve… ni idea.

    7 Febrer 2011 a les 3:27 pm

  11. Bueno, bueno, en el moment de la retirada tothom va veure que marcaba 13km. Tu sabràs. 8))

    8 Febrer 2011 a les 10:45 am

  12. P___ CUBE

    Ho diu el que no en porta…?????????????

    9 Febrer 2011 a les 8:16 am

  13. Evidentment. Sé escoltar! i tothom ho comentava. 8))

    9 Febrer 2011 a les 8:18 am